piątek, 31 października 2014

Zakochana *,*

Cześć Wszystkim ! ;*

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o ostatnim wieczorze. Był on dla mnie bardzo fajny ponieważ natrafiłam na coś bardzo wciągającego. więc tak;
    Było około godziny 21 strasznie się nudziłam na komputerze i postanowiłam się położyć spać, ale nie mogłam zasnąć i leżałam przez godzinę i rozmyślałam. Po tej godzinie coś mnie naszło na obejrzenie czegoś w TV. Chodziłam po kanałach i stanęłam na TVN. Leciał wtedy film "Saga Zmierzch przed świtem 1" pomyślałam że może troszeczkę oglądnę. Ale film mnie tek bardzo wciągnął że postanowiłam oglądnąć do końca, skończył się on o godzinie 1 w nocy. W streszczeniu powiem wam że był on o dziewczynie o imieniu Isabella i chłopaku o imieniu Edward którzy wzięli ślub i urodziła im się córeczka Renesma . 
    Film ten bardzo mnie pobudził i bardzo chcę oglądnąć inne filmy z "Saga Zmierzch"
Wszystkim którzy jeszcze tego nie obejrzeli na prawdę polecam ! :)

Isabella i Edward 
gdy jest w ciąży;
w dniu ślubu ; 
w dniu nocy poślubnej; 

1 komentarz: