sobota, 27 września 2014

Jesień !

      Witam wszystkich cieplutko, troszeczkę dawno mnie tutaj nie było, ponieważ nie miałam za bardzo pomysłu na nowy post. Dzisiaj chciałabym powiedzieć troszkę o jesieni. Ja nie jestem wielbicielką jesieni, ale w tej porze roku lubię złote liście spadające z drzew i jabłka soczyste i czerwone. Dla mnie w tym roku nie za dobrze zaczęła się jesień ponieważ jestem troszeczkę chora :). Dzisiaj chciałabym się pochwalić moimi zdjęciami, niektóre są takie same, ale myślę że się am spodobają. Zachęcam serdecznie do komentowania i obserwowania :))) POZDRAWIAM !






3 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia :))) jesień potrafi być piękna, ale ja uwielbiam lato! :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń